Samen met nog een hele bende andere Belgische striptekenaar maakten we een reeks van vijf die, als je je ogen goed toeknijpt, samen het apple logo vormen.
Posts tonen met het label stad. Alle posts tonen
Posts tonen met het label stad. Alle posts tonen
vrijdag 18 september 2015
Apple Store
Samen met nog een hele bende andere Belgische striptekenaar maakten we een reeks van vijf die, als je je ogen goed toeknijpt, samen het apple logo vormen.
woensdag 29 april 2015
dinsdag 30 juli 2013
donderdag 20 september 2012
Hoooooboooken
De sympathieke mensen van UiThuis Hoboken (cultuurcentrum) vroegen me om tijdens de viering van hun eerste verjaardag wat tekeneningen te maken. Dit is het resultaat geworden:
Le temps du mois.
Le temps du mois.
dinsdag 17 januari 2012
Maak uw voorkeur kenbaar!
Op de Bischoppenhoflaan in Deurne staat er een electriciteitscabine die een kleurtje gaat krijgen. Ik heb er vier ontwerpen voor gemaakt en nu mag het democratisch proces beslissen welk ontwerp erop wordt geplaatst.
De thema's zijn het Sportpaleis, jeugd, Royal Antwerp F.C. en dokwerkers.
Inwoners van Deurne kunnen op deze link hun stem uitbrengen. Niet-Deurnenaars kunnen dat ook.
Hier heb je enkele tekeningen in betere kwaliteit:
Inwoners van Deurne kunnen op deze link hun stem uitbrengen. Niet-Deurnenaars kunnen dat ook.
Hier heb je enkele tekeningen in betere kwaliteit:
dinsdag 27 september 2011
maandag 5 september 2011
woensdag 6 oktober 2010
't schoon verdiep
Donderdag 28 oktober, 14u30 is het persvoorstelling van Ik Zien A Geire in het stadhuis van Antwerpen.

Later op de dag of week is er normaalgezien nog een signeersessie voor de horden wilde tienermeisjes die een exemplaar willen.

Later op de dag of week is er normaalgezien nog een signeersessie voor de horden wilde tienermeisjes die een exemplaar willen.
dinsdag 17 augustus 2010
Up to date.
Ik heb voor een opdracht van de NMBS banners gemaakt. Binnenkort zijn de resultaten hier te zien.
Ondertussen ook "Ik Zien A Geire" aan't updaten naar 2010. Zodat het binnenkort klaar is voor de drukkerij en de betere boekenhandel. Jawel, jawel!
Hier zijn in ieder geval al enkele verse tekeningen van de joden van't stad.
Ondertussen ook "Ik Zien A Geire" aan't updaten naar 2010. Zodat het binnenkort klaar is voor de drukkerij en de betere boekenhandel. Jawel, jawel!
Hier zijn in ieder geval al enkele verse tekeningen van de joden van't stad.
maandag 28 september 2009
ik zien a geire
donderdag 14 mei 2009
zaterdag 9 mei 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)














































